حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

رسید موسم بهمن، بهار باز آمد | روایتی از خروش جاودانه مشهدی‌ها در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۱۱۱۹۱
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
رسید موسم بهمن، بهار باز آمد | روایتی از خروش جاودانه مشهدی‌ها در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
صبح امروز، مصادف با جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، زائران و مجاوران امام هشتم (ع) دوشادوش یکدیگر در میدان پانزده خرداد اجتماع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز حتی از دقایقی مانده به آغاز رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در مشهد، خیابان‌های منتهی به میدان ۱۵ خرداد لبریز از حضور زائران و مجاورانی است که دسته دسته خود را به مکان آغاز رسمی مراسم می‌رسانند.

ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به میدان از کیلومتر‌ها دورتر، گویای قیامتی است که ازدحام جمعیت در ۲۲ بهمن امسال رقم زده و حتی در کوچه‌پس‌کوچه‌های خیابان خرمشهر، بلوار نخریسی و مسیر پایانه مسافربری تا میدان ۱۵ خرداد، حضور مردان و زنان و کودکانی احساس می‌شود که به صورت خانوادگی خود را به ویژه‌برنامه چهل وپنج سالگی انقلاب اسلامی در مشهدالرضا می‌رسانند.

کودکانی که صورت‌هایشان مزین به نقش پرچم سه رنگ ایران است، پدرانی که سربند یا فاطمه زهرا (س) بر پیشانی فرزندانشان بسته‌اند و مادرانی که حتی نوزاد خود را با کالسکه به همراه آورده‌اند، قاب‌های ماندگار از این حماسه حضور را به تصویر می‌کشند.

غوغای طوفانی دگر

پس از تلاوت آیاتی از کلام‌ا‎لله مجید، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و هم‎خوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی اصلی از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

زائران و مجاوران بارگاه قدسی امام هشتم با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مضامین و شعار‌های استکبارستیزانه، بر ضرورت صیانت از انقلاب و نهضت اسلام‌خواهانه خود تأکید کردند. به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در محکومیت بیش از ۱۰۰ روز جنایت این رژیم کودک‌کش در نواز غزه و طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در واکنش به ترور فرماندهان محور مقاومت و مستشاران نظامی سپاه پاسداران در روز‌های اخیر، از دیگر محور‌های خروش جاودانه مشهدی‌ها در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حضور دهه هشتادی و دهه نودی‌ها نیز از جمله مظاهر پرتکرار و صحنه‌های چشمگیر این خروش تاریخی بود و صد‌ها تابلو از مدارس مختلف سطح شهر که توسط نوجوانان و نسل آینده‌‎ساز کشور حمل می‌شد، نشان از تعهد این نسل قدرشناس و انقلابی داشت. به موازات دانش آموزان، خدام بارگاه منور رضوی، بازاریان، اصناف مختلف، دانشجویان، اساتید دانشگاه، طلاب حوزه‌های علمیه، معلمان، کارمندان، رسته‌های مختلف نیرو‌های مسلح و بسیجیان نیز در مسیر میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی حضور داشتند و با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->